Jak je zaregistrován domov

Není-li vůle, a je jediným dědicem, budete muset předložit instance svým podpisem legitimoval před notářem nebo před matrikářem, kde jsou vyjádřeny okolnosti smrti, majetek zahrnuje aktiva, zděděné a dědictví je přijato. Není-li vůle, a je několik dědiců, musí být učiněno před notářem listiny dědičnosti registro de la propiedad en Barcelona, které se objevují všechny zúčastněné strany, a ve kterém se osobní situace zemřelého učinit prohlášení, celý obsah jeho vůli a vyčíslení aktiv tvořících dědictví. V tomto dokumentu bude pokračovat v jeho ocenění, distribuci a rozhodování.

Není-li vůle, budete muset být doprovázena i tří dokumentů uvedených v úvodu, „Hlášení o závěti dědiců“, tj notářsky ověřené prohlášení, že se určí, kdo je zákonné dědice zemřelého. Spolu s tím bude nutné dědictví, stejně jako v předchozím případě. Všechny tyto dokumenty musí být podána po Registr nebo registry příslušného majetku, který bude každý muset do 15 dnů registrovat nebo oznámit problémy jste našli rekordéru, aby se zabránilo registraci.

Potřeba zaregistrovat nemovitost u úřadů

Zrušení je právní operace, která je nezbytná k tomu, aby hypotéka zmizela z majetku našeho nemovitosti, jakmile závazek, s nímž byla zajištěna, zaniká, což může být buď splacením celé půjčky, nebo rozhodnutím nemovitosti v dražbě. , Je tomu tak proto, že zánik dluhu nezpůsobí zmizení zátěže v rejstříku.

K jejímu výkonu je třeba v rejstříku předložit doklad o zrušení a dokumentaci, která dokládá prezentaci k likvidaci daně patrimoniálních přenosů a právních dokumentů zdokumentovaných v jeho případě. Zrušení hypotéky není povinné. Majitel farmy, která zaplatila dluh, se může rozhodnout požádat o zrušení v rejstříku nebo opustit farmu jako takovou.

Není povinné, ale je to pohodlné. Za prvé, protože to ponechává nemovitost bez tohoto zatížení, což umožňuje, aby se smlouva o nové hypotéce, pokud je to žádoucí. Za druhé, jelikož hodnota nemovitosti bez poplatků je pro účely kapitálové solventnosti majitele větší než hodnota zastaveného majetku, což usnadňuje jakoukoli finanční operaci, která by se chtěla uskutečnit.

A konečně, pokud chcete prodat nemovitost, kupující bude požadovat, abyste se bez hypotéky a dalších poplatků, které mohou poškodit nebo snížit její hodnotu nebo právo. Zrušení hypotéky vyžaduje zaplacení notářských poplatků za veřejnou listinu (která je povinná a v níž se musí dlužník nacházet místo věřitelské jednotky) a registrační poplatky za jejich registraci. Pokud nějaký manažer zasáhne při zpracování, vaše odborné poplatky zvýší náklady na operaci.

Nudný, ale důležitý proces

Komunity majitelů musí mít knihu minut, která odráží dohody a události vlastního zasedání budovy, a to musí být před registrací legalizováno. Je-li to první kniha, musí být uvedena v rejstříku vlastnictví místa, kde se majetek nachází, spolu s instance prezidenta Společenství s podpisem legitimní před notářem nebo před samotným registrátorem, kde je požadováno legalizace ,

Rejstřík zpracovává zápisnici, zaznamená legalizační údaje a zaznamená bez ohledu na místo, kde je vestavěná budova, do které patří uvedené společenství vlastníků. Pokud jde o otevření nové knihy kvůli vyčerpání, krádeži nebo ztrátě předchozí knihy, vyžaduje se také sdělení sousedů nebo příspěvek výpovědi nebo dokončené knihy. Tato dokumentace musí být předložena v příslušném registru nemovitostí, který po uplynutí 5 dnů vrátí dokumentaci zainteresované osobě po provedení legalizace.